Udane Relacje

Trening 300 spartan

Trening 300 spartan

W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci trening 300 spartan autorstwa M&S Writers. Trening jest dedykowany zarówno dla mężczyzn jaki i kobiet, chcących stracić trochę tłuszczyku i wzmocnić kondycję.
Wszystkie ćwiczenia i powtórzenia wykonujemy bez odpoczynku.W przypadku gdy nie jesteś w stanie wykonać kolejnego powtórzenia odpocznij chwilę. Trening jest dedykowany osobą mającym już pewne doświadczenia, jeśli masz bardzo słabą kondycję, to zanim przystąpisz do tego treningu wzmocnij ją.
Dodatkowo stosuj odpowiednią i z bilansową dietę odpowiadającą Twoim celom treningowym. Niektórzy z członków obsady filmu “300” tracili na tym treningu 40 funtów (ponad 18kg) tkanki tłuszczowej!

Tygodniowy rozkład treningu:
Poniedziałek: trening 300 spartan
Wtorek: wolne lub trening cardio
Środa: trening 300 spartan
Czwartek: wolne lub trening cardio
Piątek: trening 300 spartan
Sobota: wolne lub trening cardio
Niedziela: wolne

Trening 300 spartan:
1. Podciąganie się na drążku nachwytem – 25 pow.
2. Martwy ciąg – 50 pow.
3. Pompki – 50 pow.
4. Wyskoki na skrzynię – 50 pow.
5. Floor Wipers – 50 pow. kliknij i zobacz jak wykonać to ćwiczenie
6. Przysiad i wyciśnięcie kettlebella lub sztangielki – 25 pow
7. Podciąganie się na drążku – 25 pow.

źródło: www.muscleandstrength.com